Każdy pracodawca który decyduje się na delegowanie swojego pracownika powinien znać wszystkie przepisy związane z tym wyjazdem. O ile delegacja dotyczy wyłącznie kilku dni w kraju w celu załatwienia ważnych spraw firmowych w innym mieście, uczestnictwa w spotkaniu lub spotkaniu z przypuszczalnym klientem pracodawca musi jedynie być świadomy przepisów jakie obowiązują w naszym kraju. Inaczej sprawa wygląda jeżeli delegacja miała by odbyć się w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej na okres kilkunastu miesięcy. Przepisy unijnie nie są każdemu znane, a pracodawcy w większości wypadków zaczynają się nimi interesować w chwili chęci posłania pracownika na dłuższy okres czasu. By poznać wszelkie ważne oraz przydatne przepisy czy informacje warto zastanowić się nad członkostwem w Kongresie nowa dyrektywa wdrożeniowa delegowanie. Jeżeli więc chcemy się zapoznać z tymi regulacjami oraz być na bieżąco w sprawie delegowania warto dowiedzieć się kiedy odbywają się najbliższe spotkania organizowane w tym celu.